Ostatnimi dniami pogoda nas rozpieszcza – z zimnej, brzydkiej i deszczowej wiosny (a może to była zima ???) nastał iście letni czas a w raz z nim fala upałów. Nie ma się co oszukiwać – każdy z nas lubi od czasu do czasu w słoneczny, letni dzień sączyć leniwie zimny koktajl – nawet jeśli nie jesteśmy głodni 🙂

W internecie możecie znaleść wiele „cudownych koktajli”, „shakow odchudzających”. Wiele z tych reklamowanych jako zdrowe, odżywne i idealne do zbudowania cudownej sylwetki przesycone są cukrami (czasami zgrabnie ukrytymi pod postacią zdrowej owsianki bądź banana) a więc szkodliwe dla naszego zdrowia.

W naszym mniemaniu dobry koktajl powinien być bardzo owocowy ale przedewszystkim szukaliśmy rozwiązania które zapewni nam (ludzią będącym na diecie (ultra)niskowęglowodanowej) odpowiednią ilość Makroelementów.

Pamiętać musicie o jednej rzeczy – składniki są bardzo, bardzo ważne. Śmietana lub kefir jednego producenta mogą mieć 5-6 gram węglowodanów a innego niecałe 3-4gramy w 100ml. Różnica ta może Wam się wydawać małą, ale jeśli weźmiemy pod uwagę fakt, iż w diecie ketogenicznej ograniczamy węglowodany do niezbędnego minimum, obcięcie węgli prawie o połowę daje dużą różnicę. Nie chcemy tu „reklamować konkretnego producenta więc na ewentualne pytania chętnie odpowiemy na każdego maila .

Przed wami

Truskawkowy miks

Przypominamy również o naszym przepisie na  ciasto truskawkowe i zapewniamym, że już wkrótce uraczymy was innymi ciekawymi i zdrowymi pomysłami na to jak wykorzystać truskawki:)

Pamiętajcie, że w diecie (ultra) niskowęglowodanowej dopuszczalne jest zjedzenie maksymalnie 1 garści truskawek dziennie 

Dodaj do ulubionych